close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מדוע כדאי להשתמש בגרניק לניקוי הבית

מערכת שורשח חשוון, תשעט17/10/2018

מהו גרניק ולמה כדאי להשתמש בו כדי לנקות את הבית?

תגיות:
ניקוי הבית הוא מלאכה מאתגרת שדורשת תחזוקה שוטפת. יש לכלוך, כתמים, עובש ותשתיות שקשה מאוד לנקות בדרך הסטנדרטית עם סמרטוט ומגב, אפילו אם משקיעים בכך מאמץ רב. המשימה קשה אף יותר כאשר מדובר בבית שעבר תהליך צביעה או שיפוץ לא מכבר וכתוצאה מכך, נדבקו לרהיטים, לקירות או לאריחים שאריות בטון, צבע וחומרים קשים להסרה.

כאן נכנסת לתמונה שיטת ניקוי מומלצת – שטיפה בלחץ מים גבוה באמצעות מכשירי שטיפה המכונים גרניק. מי שגילה את נפלאותיה של המכונה כבר התמכר לאפקט העוצמתי. במכונה זו משתמשים במים בלחץ גבוה כאשר קיימים שני סוגים של מכונות – מכונות שטיפה המשתמשות במים חמים ומיועדות בעיקר לניקוי תעשייתי ולהסרת כתמים של בטון ומכונות המשתמשות בלחץ מים קרים המתאימות לשימוש ביתי.

חוסכים בעלויות – מנקים ביעילות
לגרניק יש יתרונות רבים: ראשית, זוהי דרך מהירה ויעילה מאוד להסרת לכלוך והכל מבלי להשקיע בקרצוף מאומץ. שנית, שטיפה בלחץ עוצמתית ולכן, בכוחה לפרק רכיבים המסכנים את הבריאות וכך ניתן לטהר ולאוורר היטב את המרחב הביתי. עוצמת המים גם מאפשרת להסיר עובש וטחב מבלי שימוש בכימיקלים מזיקים – כך שגרניק גם יותר ידידותי לסביבה ולבטיחות בני הבית.
כלומר, גרניק תורם לתחזוקה המונעת המרחיקה חיידקים וגם מצמצמת את הסיכוי להחלפה של אריחים רקובים או מוכתמים. ברגע שמנקים הכל היטב, אין צורך לבצע חידוש או לרכוש חומרים חלופיים. ניתן להשתמש במכונת השטיפה למטרות שונות ולמשטחים מסוגים שונים בבית ומחוצה לו – מוסכים, חצרות, דקים ולהסיר מגוון כתמים ומזיקים – תלוי בעוצמת המכשיר לרבות כתמי שמן, טחב ואגב המכשיר לא רק מנקה משטחים אלא גם חפצים ויש אפילו גרניק לניקוי של טרקטורים ופרגולות.

אגב, אם משווים עלויות של הוצאה על מים לעומת צינור בו משתמשים לניקוי הגינה וכדומה, הרי שישי דגמים חסכוניים במים ובשל הפעולה המהירה והיעילה – חסכוניים יותר מצינור גינה. על אף הביצועים המרשימים של גרניק, הרי שאין זו מכונה גדולת מדדים ולכן היא גם פשוטה להפעלה וגם נוחה לאחסון.

בבואכם לחפש גרניק למכירה, חשוב שתבחרו את המכשיר הנכון לצרכים שלכם, שמותאם לתשתית הנתונה. שימוש בגרניק שאינו מתאים לתשתית – למשל גרניק בלחץ מים חמים על אריחים עדינים בבית עשוי לגרום לנזק ולכן, חשוב לקרוא היטב את המפרט הטכני ואת ההוראות. שימו לב שגם גרניק תעשייתי רועש יותר מהמכשיר בגרסה הביתית.

חשוב להתייחס לאופן ההפעלה של המכשיר לנוחות מקסימלית ועל מנת לבצע את הניקוי ללא סיכון. לדוגמא, שהמכשיר כולל קנה התזה, מסנן מים מובנה וכדומה.

התייחסו מבחינת היתרונות של המכשיר לאורך הצינור – ככל שהוא יותר ארוך כך תתאפשר לכם תנועה גמישה יותר בחלל. שימו לב למשקל המכשיר על מנת להעבירו ולנייד אותו ממקום למקום. התייחסו כמובן ללחץ המים, טמפרטורת המים המרבית (ככל שהמים חמים יותר כך האפקט עוצמתי יותר) והאם המכשיר מגיע עם אביזרים נלווים כמו אקדח 3 מצבים וחיבור למקור מים חיצוני, מברשת מסתובבת למשטחים. מבחינת נוחות הפעלה, אפשר לבדוק אם המכונה בעלת ידית אחיזה נוחה ומתקפלת ואם המכשיר כולל שטח לאחסון במכשיר עצמו. שימו לב בהוראות ההפעלה מה לגבי התחזוקה של המכשיר – האם יש ורך להוציא ולנקות להגנה על המשאבה. יש מכונות שמתאימות לניקוי של משטחים רחבים יותר מאוחרים ופרט זה בא לידי ביטוי בעלות גבוהה יותר וכן באורך הצינור, וואט, בר. מומלץ להזמין גרניק ממקור אמין שמוכר מכונות דרך היבואנית הרשמית ומעניק דרך היבואנית הרשמית 12 חודשי אחריות על מכונת השטיפה. תוכלו לשטוף בראש שקט...
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה